امیر خیری شهنانی کارآفرین برتر گوهر تراشی

امیر خیری متولد سال ۱۳۷۶ روستای شهنان هست که تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه زاهدان سپری کرد . آقای خیری کارآفرین و موسس استارت آپ های چیتافود, چیتا باکس(مقام دوم اولین دوره جشنواره ملی صنایع خلاق), فرابین و آریا گوهر هست . (یکی از چند شرکت خلاق ایران که این عنوان از طرف معاونت ریاست […]

امیر خیری متولد سال ۱۳۷۶ روستای شهنان هست که تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه زاهدان سپری کرد .

امیر خیری

آقای خیری کارآفرین و موسس استارت آپ های چیتافود, چیتا باکس(مقام دوم اولین دوره جشنواره ملی صنایع خلاق), فرابین و آریا گوهر هست . (یکی از چند شرکت خلاق ایران که این عنوان از طرف معاونت ریاست جمهوری اعطا گردید)

چیتافود یک سامانه سفارش آنلاین می باشد که فعالیت آن در زمینه سفارش آنلاین غذا می باشد . شما به راحتی و با صرف کمترین وقت می توانید تمام رستوران‌ها و فست فود ها و… که در شهر شما قرار دارند را بیابید، منوهایشان را ببینید و غذاهای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

لوح تقدیر کارآفرین برتر آقای خیری

آقای خیری بیش از ۷۰ کارآموز در حوزه های گوهر تراشی, تعمیرات طلا و نقره و همچنین کار آفرینی داشته است که تعدادی از کار آموز های ایشان اکنون صاحب کسب و کار خودشان هستند .

با آقای خیری در مورد کسب و کارشان سوال کردیم که چطور شد به این کار علاقه مند شدند ؟

رشته تحصیلی من مهندسی عمران هست و اواسط دانشگاه به این نتیجه رسیدم که رشته های مهندسی تا حدودی اشباع شدن و از آنجا استارت کارهای جدید را مطرح و بعد از مشورت و همفکری با اعضای تیم شروع به کار کردیم . البته در ابتدا به عنوان یک کارآموز در شرکت گوهر تراشی مشغول به کار شدم و بعد از مدتی کار کردن در آنجا ، نهایتا سهام دار شرکت شدم .

سال ۹۷ یا ۹۸ هم بعنوان کارآفرین برتر از طرف شبکه استانی سیستان با ما مصاحبه کردند که این رویداد در شبکه هامون و برنامه رهنمود پخش شد .

هم اکنون بدنبال ثبت برند خودم هستم و از علاقمندانی که به این مدل کسب و کارها تمایل دارند دعوت به همکاری می نمایم در حال حاضر تعدادی کار آموز و همچنین بازاریاب آنلاین هم دارم
که بهشان آموزش میدم و هم اکنون کارشان را آغاز کردند . برای شروع این کسب و کار مقداری هزینه بین  ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی لازم هست .