مهندس مجتبی امامی صاحب مزرعه مرغ تخم گذار

جناب آقای مهندس مجتبی امامی قبل از اینکه مرغداری تخمگذار در روستای شهنان افتتاح کنند مرغداری گوشتی داشتند و در اوایل شروع کار کلی ضرر و زیان بابت تلف شدن مرغها در سالن متحمل شدند ، اما هرگز تسلیم نشدند و به قول معروف پا پس نکشیدن و تلاشها و کوششهای آقای امامی بالاخره نتیجه […]

جناب آقای مهندس مجتبی امامی قبل از اینکه مرغداری تخمگذار در روستای شهنان افتتاح کنند مرغداری گوشتی داشتند و در اوایل شروع کار کلی ضرر و زیان بابت تلف شدن مرغها در سالن متحمل شدند ، اما هرگز تسلیم نشدند و به قول معروف پا پس نکشیدن و تلاشها و کوششهای آقای امامی بالاخره نتیجه داد و با تکیه بر دانش و درایت خود علاوه بر کاهش میزان ضرر و زیان و تلفات مرغداری توانستند آن را به سود دهی برسانند ، در همین چند سال قبل یعنی شهریور ماه سال ۱۳۹۸بالاخره توانستند اولین مزرعه مرغ تخمگذار داراب در هفته دولت را در روستای شهنان افتتاح کنند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار داشت : این واحد پرورش مرغ تخمگذار با ظرفیت یک صد و پنج هزار قطعه و میزان تولید روزانه ۹۰ هزار تخم مرغ فعالیت می‌کند. میزان اشتغال زایی این واحد ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۲۵ نفر به صورت غیرمستقیم می باشد . وی ادامه داد : با راه‌اندازی این مزرعه مرغ تخمگذار ، شهرستان داراب در رده شهرستان های تولید کننده تخم مرغ قرار می گیرد . مدیر جهاد کشاورزی داراب نیز با اشاره به اینکه این مزرعه متعلق به مجتبی امامی و در روستای شهنان قرار دارد اظهار داشت : این مرغداری در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و زیر بنای ۴ هزار متر مربع بنا نهاده شده است. قابل ذکر است تخم مرغ های تولیدی این سایت با نام امامی داراب در شهرستان های #داراب ، #زرین_دشت و دیگر شهر های همجوار بصورت روزانه روانه بازار می گردد .